fbpx

Vår samarbeidspartner Gjensidige er et ledende  skadeforsikringsselskap – bygget av kunder, for kunder.

I snart 200 år har Gjensidige ansatt ildsjeler som arbeider for å sikre kunders liv, helse og verdier. I Norge tilbys også bank, pensjon og sparing.

Gjensidige tilbyr forsikringer til borettslag og sameier med markedets beste vilkår. Gjennom mange år har de opparbeidet seg verdifull erfaring med forsikring av borettslag og sameier, og deres medarbeidere har lang fartstid i bransjen.

Gjensidige Forsikring deler sitt overskudd med kundene. I snitt de siste fire årene har de utdelt ca. 14 prosent utbytte til alle kundene som har forsikringer i Gjensidige.

  • Deres kundegrunnlag er både privatpersoner og bedrifter.
  • Gjensidiges foretrukne samarbeidspartner på boligselskaper er Agio Forvaltning.

Gjensidige kan enkelt kontaktes gjennom oss i Agio Forvaltning. 

Hva gjør du ved skade?

Dersom ditt boligselskap er forsikret i Gjensidige gjennom oss i Agio Forvaltning, kan skaden meldes direkte til oss. Vi tar oss deretter av all korrespondanse med Gjensidige, slik at ditt boligselskap kan være trygg på at den innmeldte skaden  følges opp og behandles.  

I kontortiden mandag til fredag (08.00-16.00) kan skader meldes til Agio Forvaltning på telefon 922 06 655.

Eventuelt kan skaden meldes på følgende mailadresse: post@agioforvaltning.no

Ved skade som MÅ meldes utenom kontortiden, og ved behov for øyeblikkelig hjelp,  kan Gjensidige Forsikring kontaktes på telefon 915 03 100.

Kontaktperson i Gjensidige

Elise Bygdnes